Blog
Boldog Karácsonyt
kívánunk!
kívánunk!
írta: BRANDER - 2021. december 24.
Egy fejlődő cég esetében minden kollégának fontos szerepe van, így a sikerekben is együtt osztoznak. Mi, a BRANDER.hu munkatársai is az összehangolt munkában, az egymást támogató tudásban hiszünk, kívánjuk, hogy az elkövetkező év is az eredményes és sikerekben gazdag legyen, valamennyi munkatársunk nevében kellemes.. Karácsonyi reklámok
termékeket vagy..
termékeket vagy..
írta: BRANDER - 2021. december 20.
Ahogy érkeznek az ünnepek, úgy hozzák magukkal a karácsonyi filmek mellett a kötelező karácsonyi reklámokat is a képernyőinkre. Az ünnepi időszakra a márkák kiemelt figyelmet fordítanak, hiszen az éves költésük nagy részét ilyenkor bonyolítják az emberek, és a marketingeseknek erre az időszakra nincs.. Lehetünk-e
felejthetetlenek,
avagy min múlik..
felejthetetlenek,
avagy min múlik..
írta: BRANDER - 2021. október 07.
Annak érdekében, hogy megfejtsük a titkot, hogy mitől működik jól egy reklámkampány, először is, világosan kell látnunk, hogy miből és hogyan épül fel. Alapvetően a reklám célja, felülettől, csatornától függetlenül az, hogy a megfelelő üzenettel.. Szövegírás 2.0
Szövegtípusok a virtuális térben
Szövegtípusok a virtuális térben
írta: BRANDER - 2021. szeptember 24.
Ha szövegírásra adjuk a fejünket, nem mehetünk el amellett a sokat hangsúlyozott igazság mellett, ami a három legfontosabb tényezőre hívja fel a figyelmünket: célközönség, üzenet, platform. Vagyis a munka megkezdése előtt tisztán.. Logó-, arculat-
és márkamegújulások
és márkamegújulások
írta: BRANDER - 2021. szeptember 22.
Általánosságban elmondható, hogy egy logó, arculat vagy márka akkor változik, ha a cégben is megváltozik valami, legyen annak dizájnfókuszú motivációja, új termék vagy szolgáltatás bevezetése, esetleg növekvő társadalmi felelősségvállalás.. Márkázott
szórakoztatás
szórakoztatás
írta: BRANDER - 2021. szeptember 21.
Szerepeljen a terméked a Brander sorozatban! Amíg a klasszikus reklám általában 30 mp-es spot és egyre nagyobb nehézségekkel küzd, addig a termékelhelyezés műfaja virágzik! Változik a fogyasztó, túl nagy a reklámzaj, a reklámozók ráerőltetik magukat a közönségre, ami nem hozza a kívánt.. Szövegírás 1.0
A headline, a subheadline és a CTA
A headline, a subheadline és a CTA
írta: BRANDER - 2021. július 01.
Röviden és tömören - halljuk sokszor, sokféle helyzetben, és a legtöbb esetben valóban hasznos tanács lehet. Nincs ez máshogy a szövegírás azon szegmensében sem, ahol a főcímek, alcímek és cselekvésre buzdító szlogenek születnek.. Buyer
Persona
Persona
írta: BRANDER - 2021. június 25.
A buyer persona, más néven vásárlói vagy ügyfélszemélyiség egy olyan kitalált személy, akit a vásárlói célcsoportunk inspirált és hívott életre. A valóssá válásához elengedhetetlen a piackutatás és az információgyűjtés, cserébe azonban egy olyan, jól funkcionáló modellt fogunk kapni, ami hitelesen képviseli.. A hírlevélküldés
10 pontja
10 pontja
írta: BRANDER - 2021. május 12.
Az e-mailek és a hírlevelek ideje korán sem járt le! A mai napig az egyik leghatékonyabb marketingeszköz, azonnal elérheted vele a célközönséget, hiszen ma már szinte mindenkinek a telefonján ott van az applikáció, ami rögtön értesítést küld a bejövő üzenetekről. Jól konstruált hírlevelekkel hosszútávra felépítheted.. Influenszer
marketing
marketing
írta: BRANDER - 2021. április 21.
A kulcs a hitelesség - avagy hogyan működik az influenszer marketing? Influenszer: Más néven véleményvezér, egy olyan befolyásos személy, aki a közösségi médiában hírnevet szerzett, tartalmat gyárt, ezzel pedig befolyásolni képes a követőit, akár véleményformálás, akár fogyasztói viselkedés.. Új időknek
új meetingjei
új meetingjei
írta: BRANDER - 2021. április 01.
Avagy miként tervezte újra a világ a munkavégzést a koronavírus. idején Bő egy évvel ezelőttig a világ nagy része abban a hitben élt, hogy a Skype és a FaceTime remek lehetőség, ha távol élő barátokról és rokonokról van szó. Viszonylag ritkán fordult elő ugyanis egy átlagos, irodai munkát végző munkavállaló.. Generációs
Marketing
Marketing
írta: BRANDER - 2021. március 25.
A generációs marketing a különböző korcsoportok aszerinti szegmentálására épít, hogy a tagjai milyen meghatározó behatások alapján döntenek, milyen igényeik és milyen elvárásaik vannak. A Z generáció tagjai meglehetősen különböznek az őket megelőző Y tagjaitól, valamennyi szakértő egyetért abban, hogy soha.. A piaci verseny
nem állt meg..
nem állt meg..
írta: BRANDER - 2021. március 03.
A piaci verseny nem állt meg, még a korona vírus árnyékában sem! Te újraindulsz vagy ki sem szálltál? Ha eddig nem tetted meg, itt az ideje, hogy megtervezd a 2021-es marketing stratégiád. Ha erre az a válaszod, hogy „Majd akkor foglalkozom vele, amikor ismét helyreáll minden”, akkor ez a cikk Neked szól!.. Milyen a jó
vezető?
vezető?
írta: DMA.hu - 2021. február 24.
A jó vezetőnek rengeteg jellemvonása van, így ezeket most összegyűjtöttük egy cikkbe. Ezeknek a jellemvonásoknak elsajátításának következménye az, hogy a vezetőt követik az emberek és felnéznek rá. A jó vezető: tudatosítja a munkatársakkal a szervezet céljait és terveit, lebontja a célokat kisebb tevékenységekre.. Hogyan írjunk
kalapleírásokat?
kalapleírásokat?
írta: DMA.hu - 2021. február 16.
Érezted már azt, mintha az embereid nem mindig tudnák, hogy mi a dolguk? Valahogy dolgoznak, de mégsem olyan hatékonyak, és még téged is megállítanak, hogy segítséget kérjenek, esetleg még azért is, hogy megoldd helyettük a feladatokat. Éppen ennek az orvoslására vannak a kalapleírások.. Hogyan növeld
az árrésed?
az árrésed?
írta: DMA.hu - 2021. február 10.
A profit fontos tényezője a cégnek. Tulajdonképpen enélkül felesleges céget vezetni. Ki szeretne teljesen ingyen, vért és verejtéket nem kímélve dolgozni? Nem kell pénzmotiváltnak lenni azért, mert a cégvezető szeretne valódi hasznot magának. Egyszerűen ez az észszerű viselkedés.. Miért kellenek
a kalapleírások?
a kalapleírások?
írta: DMA.hu - 2021. február 05.
Biztosan hallottad már, hogy vannak munkaköri leírások, vagy, hogy kellene azoknak lennie. A kalapleírás valójában ugyanaz, csak talán egy kicsit jobban kibontva, jobban összefoglalva, és talán ez a kifejezés helyesebb is. Kíváncsi vagy, miért fontosak ezek? Akkor jó olvasást.. Marketing
stratégia érthetően
stratégia érthetően
írta: BRANDER - 2021. január 29.
Hol kezdjük? Az elején! Ahhoz, hogy megértsük az egyes cégek marketing stratégiáit és kielemezzük őket a későbbiekben, először nézzük, mit jelent a marketing stratégia és mik az alkotóelemei. A cél hogy elérjük a vevővinket mert már van egy jó ötletünk, felfigyeltünk a piaci résre és megvannak a megfelelő.. YouTube SEO
optimalizálás
optimalizálás
írta: BRANDER - 2021. január 21.
Használd okosan – na de hogyan? Az nem kérdés, hogy a videó az egyik leghatékonyabb eszköz, hogy kommunikáljunk leendő vásárlóinkhoz és üzleti partnereinkhez. Legyen szó image-, termék vagy cégbemutató videóról, nem elég elkészíteni, el is kell juttatni a célközönséghez.. Arculat
és Imázs
és Imázs
írta: BRANDER - 2021. január 12.
Az arculat egy cég, vagy közösség azonosítására szolgáló külső jegyek (formák, színek, képek, hangok stb.) összetett rendszere, egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátságos jegyeket hordoz az adott szervezeten belül és annak kifelé irányuló kommunikációjában.. Tartalommarketing,
content marketing
content marketing
írta: BRANDER - 2021. január 05.
Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban, ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat.. Mi is az a
BRANDER.hu?
BRANDER.hu?
írta: BRANDER - 2020. december 31.
A Brander szolgáltatásai mögött olyan szakemberek állnak, akik elkötelezettek a digitális világ iránt, követik a trendeket és felhasználói szokásokat. Célunk az internet és modern világunk adta lehetőségek felhasználásával olyan szolgáltatások biztosítása, amelyek a nap 24 órájában alkalmazottként dolgoznak Neked.. Boldog Karácsonyt
kívánunk!
kívánunk!
írta: BRANDER - 2020. december 24.
Egy fejlődő cég esetében minden kollégának fontos szerepe van, így a sikerekben is együtt osztoznak. Mi, a BRANDER.hu munkatársai is az összehangolt munkában, az egymást támogató tudásban hiszünk, kívánjuk, hogy az elkövetkező év is az eredményes és sikerekben gazdag legyen, valamennyi munkatársunk nevében kellemes..