BRANDER
Tűnj ki a TÖMEGBŐL!
Betöltés, kérlek várj!
Webfejlesztés
Honlap, Webáruház, Alkalmazás

Online megjelenésre minden cégnek szüksége van, legyen az induló-, meglévő vállalkozás.

Ez azért van, mert egy jó ötlet, szolgáltatás vagy termék csak akkor életképes, hogyha arról a felhasználókat tájékoztatod. Ha biztosítod a csatornáidat, amiken keresztül sok emberhez eljutsz, a sikernek sokkal nagyobb az esélye.

Neked is kellene egy jó weblap ami nem csak szép, de a Google keresőben is sikeres?
Szeretnél Online eladni?
Szeretnél magasabb konverziót elérni?
Szükséged van komplett marketing kampányra?
Szolgáltatnál? Eladnál? Márkát építenél?


Nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Az első lépcső az Online világ felé természetesen egy jó weboldal. Nem javasoljuk házilag nekiugrani, mert nem fog jól működni. Ha az alapok nem megfelelőek, nem érdemes építkezni. Hogyha van egy nagyon jól strukturált weblapod, arra érdemes kampányokat indítani.

A jó honlap jellemzői a következők: Megfelelő tartalom:
„Content is King” Olyan tényező, amelyet nem lehet egy jó dizájnnal helyettesíteni. Értékes, releváns, egyedi tartalomra szükség van, ami nem csak a saját bemutatásunkról és „fényezéséről” szól, hanem arról is aki számára szeretnénk biztosítani a szolgáltatást – arról beszéljünk ami a vásárlónkat érdekli.

Stílus:
Hogyha elkészült a tartalom, fontos hogy megfelelő tagolással, érthetően kommunikáljuk a weben, hogy a felhasználó örömmel és érdeklődéssel olvassa. Az egyértelmű elrendezések mellett nagyon fontos a megfelelő színválasztás, amit a felhasználó közönségünk stílusához kell igazítani (például egy baba-mama webáruháznak valószínűleg nem Gatsby stílust választunk arany és fekete színekkel)

Felhasználóbarát kialakítás:
Könnyen értelmezhető menüpontok, átláthatóság és navigáció – ne kelljen honlap térképet nyitni ahhoz, hogy megtalálja a vásárlód amit keres-, platformfüggetlen megjelenés – mobilon, tableten is élmény legyen böngészni ne csak monitoron, jó betöltési sebesség.

Keresőbarát kialakítás:
Nagyon fontos hogy a felhasználók többsége a Google keresőn keresztül érkezik hozzád (hogyha jó a weboldalad) ezért kardinális kérdés, hogy adott kulcsszó kombinációkra amik a Te szempontodból és a felhasználók szempontjából relevánsak, előkelő pozíciód legyen a keresőben. Felmérések bizonyítják, hogy a böngészők legtöbbször csak két oldalnyi, azaz 20 db találatot néznek át, ezért fontos, hogy az elsők között legyél. Ezért már az oldal fejlesztése során a keresőoptimalizálási szempontokat is figyelembe kell venni. Ettől függ a találatod, azaz a weboldalad forgalma, tehát a sikereid.

Mik a legnagyobb előnyei?
Az internet magába foglalja a rádió, TV, újság, telefon sajátosságait, miközben ezeknek a költségeknek csak a töredékét teszi ki. Legnagyobb előnye, hogy a nap 24 órájában elérhető. Az információk gyorsan módosíthatóak, biztosítva ezzel, hogy mindig releváns adatokat kommunikálhass a vásárlóidnak, üzleti partnereidnek (pl. egy megváltozott nyitva tartás vagy új termék gyártása). Mivel nincsenek földrajzi korlátai, sokkal több fogyasztójelölthöz juthatsz el. Mérhető a hatásossága, a statisztikák alapján bármikor dönthetsz úgy, hogy máshogy kommunikálsz, más fotókkal vagy nyelvezettel mutatod be magad, mert az működik.

Webfejlesztés - brander.hu

Webáruház

Az internetes kereskedelem, webshopok népszerűsége vitathatatlan. Már a Covid előtt kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb volt a weben rendelni mint személyesen vásárolni, 2020-ban pedig sok esetben indokoltabb is. Mind a vásárlói, mind az eladói oldalon több előnnyel rendelkeznek a webáruháznak a hagyományos üzletekhez viszonyítva.

Előnyök mint Eladó:

Nem kell üzlethelyiséget bérelni, nincs rezsiköltség. Nincsen szükség alkalmazottakra akik a pultban állnak vagy a pénztárgépek kezelik, tehát jelentős összegek maradnak hó végére amiket másra költhetsz. Csökkenthető a raktározási költség ugyanis legtöbb esetben megrendeléskor kerülnek beszerzése a termékek, nem kell őket tárolni.

Nem kell kalkulálnod a rongálást, bolti lopást, elhasználtságot. Mivel pénzt spórolsz, növekedhet az árrés, adhatod olcsóbban a termékedet előnyt szerezve a bolti azonos termékek áraival. Egy webáruház ahogyan minden internetes tevékenység, a nap 24 órájában képes fogadni a vásárlóidat – ugyanúgy érkezhet bevételed hajnal kettőkor és ebédszünetben is. Sokkal nagyobb vevőkört érhetsz el, ugyanis nem csak az látogat hozzád, aki kerületedben lakik vagy útba esel neki.


Előnyök mint Vásárló:

Időtakarékos, mert nem kell utaznia a vevődnek, sorban állnia, bolyongania az üzletek között. Kényelmes mert a nap bármelyik percében, bárhol vásárolhat Tőled, akár munkaközben is. Nem kell a nyitvatartási időhöz alakítani a napját. Sokkal nagyobb áruválasztékot ér el a virtuális polcokon. Pénzt takarít meg, mert egy webáruház árai általában alacsonyabbak, mint a hagyományos bolti árak. Ez is arra sarkalja hogy Online rendeljen, mert ki ne szeretne egyszerre időt és pénzt spórolni?

A webáruház sikereinek a titka hasonló a weblapéhoz, ugyanúgy fontos a könnyen kezelhetőség, tartalom, jó dizájnelemek választása és egyértelmű kommunikáció. Nagyon fontos hogy a vásárlási feltételek is egyértelműek legyenek, tehát tudatnod kell a vásárlóval ha pl. a visszaküldés nem ingyenes – ezzel a vásárlói bizonytalanságot kiküszöbölöd.

Szimpatikus az a felhasználóknak, hogyha nem egy info-s Mail cím mögé bújnak a webáruházak, adj meg legalább egy telefonszámot ahol elérnek. További bizalomnövelő elemek ha érzik, hogy húsvér emberek vannak a rendszered mögött, így minden ami személyesebbé teszi a nálad eltöltött időt – fotó a kapcsolattartóról, becenév – jól fog esni a vásárlóidnak.

Néhány korábbi projekt:

honlap, weboldal, webfejlesztés - brander.hu

Ügyfélközpontú webfejlesztési megoldások haladó gondolkodású vállalkozásoknak.

Online Marketing
SEO, GoogleAds, Facebook kampány