BRANDER
Tűnj ki a TÖMEGBŐL!
Betöltés, kérlek várj!
Online Marketing
SEO, GoogleAds, Facebook kampány

A marketing célja a tartós
versenyelőny megszerzése.

Hogyha az országban olyan tevékenységet kínálsz, amivel csak a Te céged foglalkozik, még akkor is szükséged van marketingre.

Közösségi média - brander.hu

Miért? Ha nem vagy látható, nem fognak látni, még az sem, aki Téged keres!

A Brander szolgáltatásai mögött olyan szakemberek állnak, akik elkötelezettek a digitális világ iránt, követik a trendeket és felhasználói szokásokat. Célunk az internet és modern világunk adta lehetőségek felhasználásával olyan szolgáltatások biztosítása, amelyek a nap 24 órájában alkalmazottként dolgoznak Neked, hogy elősegítsék a céged, vállalkozásod ismertségét, sikerességét.

Miért olyan hatékony az Online tér és az Online marketing?


2021-ben várhatóan több, mint két milliárd ember fog online vásárolni
Testreszabható költségkeret, ami menetközben módosítható
Mozgókép, hang, számítógépes grafika, tág teret adnak a kreativitásnak
Gyorsan, könnyen tervezhető
Hamarabb megtérülnek a befektetett költségek
Könnyen utánkövethető, pár kattintással
Könnyen módosítható
Költséghatékony
Célozható

Szenvedélyünk a Marketing!


A marketing minden vállalkozás éltető eleme. Ebben a digitális korban akkor tud egy vállalkozás értékesítési növekedést elérni, ha sikeresen használja a rendelkezésre álló marketing technológiákat. Mert a digitális forradalom ereje teljében van. Ha nem használod ki a lehetőségeket, amiket nyújt, komoly hátrányba kerülsz versenytársaiddal szemben.
Bízd magad profikra, spórolj időt és pénzt, hogy mihamarabb hozzájuthass azokhoz az eszközökhöz, amelyekkel kitűnsz a tömegből.

SEO, WEB - brander.hu

Költséghatékony marketing stratégiák kis és nagy vállalatoknak.



SEO


A SEO másnéven keresőmotor optimalizálás célja a keresőben minél jobb pozíciót elérni, ill. az internetes keresőkből minél több látogatót szerezni – ez alapján kell kialakítani a honlap tartalmát és a honlap külső hivatkozásait (közösségi média).

A SEO-t minden esetben érdemes szakemberre bíznod, ugyanis tapasztalattal rendelkező segítségre van szükséged. Meg kell találni a témához kapcsolódó releváns kulcsszavakat – amire a felhasználók keresnek. Módosítani kell a honlap sablon elemeit. Módosítani kell a technikai jellemzőket (sebesség, képméretek) továbbá közösségia médiatevékenységet kell folytatni amin a honlapon is kommunikálsz. Linképítésre kell kapacitálni ami azt jelenti, hogy más honlapokon elhelyezett linkek a mi oldalunkra mutatnak. Ha mindezeket kipipáltad, még akkor is nagyon fontos, hogy legyen egy átfogó stratégiád és sose engedd el a Google kezét. Az a cél, hogy minél több látogatót szerezz így több vevőd lesz, növelve ezzel a vállalkozásod esélyeit. Ne feledd, a SEO nem egyenlő a Google fizetett hirdetésekkel (GoogleAds), ugyanis a SEO organikus találatok között tudsz elérni jó pozíciót, viszont hosszú távon, nem abban a néhány napban, amíg futnak a kampányaid.

GoogleAds


A SEO-t már ismered, tudod mik azok az organikus keresési eredmények. A GoogleAds (korábbi nevén GoogleAdWords) azonban a Google egyik hirdetési szolgáltatása.

Segítségével fizetett hirdetéseket helyezhetsz el a keresőben, általában kiemelt pozícióban jelennek meg, beelőzik az organikus (ingyenes) találatokat – de csak addig, ameddig fut a kampányod. A Google hivatalos definíciója szerint „A GoogleAds a Google internetes reklámprogramja.” Hatalmas előnye, hogy van lehetőséged célozni a hirdetésedet és csak akkor fizetsz, hogyha lekattintják a hirdetésedet. A kulcsszavakat Te adod meg. Hogyha kerékpárgumit gyártasz, értelemszerűen nem autógumira fog hirdetni. Sajnos azonban attól, hogy a felhasználó kattintott, még nem biztos, hogy vásárolni is fog. Ez persze egy organikus megjelenés utáni kattintásnál kevésbé fájna – de a GoogleAds pontosan ezért lehetővé teszi, hogy ezeket a felhasználókat emlékeztesd arra, hogy korábban már érdeklődtek márkád, termékeid, szolgáltatásaid iránt, és visszacsalogasd őket webhelyedre. Ezt nevezik újracélzásnak, tehát kifejezetten azokat a felhasználókat „bombázod” akik egyszer már jártak nálad, de nem hoztak döntést.

Facebook kampány


Az ma már nem kérdés, hogy a közösségi médiában jelen kell lenni.A Facebook-hirdetések hatékony eszközeivel bővíteni tudod vállalkozásodat, és új embereket érhetsz el a Facebookon és azon kívül is. Van lehetőséged bejegyzésekkel növelni az elért aktivitást, hirdetheted a webhelyedet, felhívásokat intézhetsz pl. szolgáltatóként időpontfoglalásra, de az eseményeidet is tudod népszerűsíteni ahogyan a videóidat is – mindez attól függ, hova terelnéd a forgalmat, mi a cél. Ki tudod választani a célközönségedet (lokáció, érdeklődési kör, korosztály, magatartás stb.). A Facebook automatikusan olyanoknak jeleníti meg a hirdetéseidet, akik a legnagyobb valószínűséggel gondolják relevánsnak azokat. Ami a legjobb, mérhető a konverzió!



Figyelemfelkeltő és keresőbarát megoldások egyedi igények szerint!


Az online világában nincs lehetetlen! Amennyiben kérdésed merült fel bármely szolgáltatással kapcsolatban, tedd fel bátran és kérdezd meg!
Lépj velünk kapcsolatba!

Grafika és Dekor
Arculattervezés, dekor, nyomtatott és webes kiadványok