A marketing célja a tartós
versenyelőny megszerzése.
Hogyha az országban olyan tevékenységet kínálsz, amivel csak a Te céged foglalkozik, még akkor is szükséged van marketingre.

Miért? Ha nem vagy látható, nem fognak látni, még az sem, aki Téged keres!
A Brander szolgáltatásai mögött olyan szakemberek állnak, akik elkötelezettek a digitális világ iránt, követik a trendeket és felhasználói szokásokat. Célunk az internet és modern világunk adta lehetőségek felhasználásával olyan szolgáltatások biztosítása, amelyek a nap 24 órájában alkalmazottként dolgoznak Neked, hogy elősegítsék a céged, vállalkozásod ismertségét, sikerességét.
Miért olyan hatékony az Online tér és az Online marketing?
2021-ben várhatóan több, mint két milliárd ember fog online vásárolni
Testreszabható költségkeret, ami menetközben módosítható
Mozgókép, hang, számítógépes grafika, tág teret adnak a kreativitásnak
Gyorsan, könnyen tervezhető
Hamarabb megtérülnek a befektetett költségek
Könnyen utánkövethető, pár kattintással
Könnyen módosítható
Költséghatékony
Célozható
Szenvedélyünk a Marketing!
A marketing minden vállalkozás éltető eleme. Ebben a digitális korban akkor tud egy vállalkozás értékesítési növekedést elérni, ha sikeresen használja a rendelkezésre álló marketing technológiákat. Mert a digitális forradalom ereje teljében van. Ha nem használod ki a lehetőségeket, amiket nyújt, komoly hátrányba kerülsz versenytársaiddal szemben.
Bízd magad profikra, spórolj időt és pénzt, hogy mihamarabb hozzájuthass azokhoz az eszközökhöz, amelyekkel kitűnsz a tömegből.

Költséghatékony marketing stratégiák kis és nagy vállalatoknak.
SEO
A SEO másnéven keresőmotor optimalizálás célja a keresőben minél jobb pozíciót elérni, ill. az internetes keresőkből minél több látogatót szerezni – ez alapján kell kialakítani a honlap tartalmát és a honlap külső hivatkozásait (közösségi média).
A SEO-t minden esetben érdemes szakemberre bíznod, ugyanis tapasztalattal rendelkező segítségre van szükséged. Meg kell találni a témához kapcsolódó releváns kulcsszavakat – amire a felhasználók keresnek. Módosítani kell a honlap sablon elemeit. Módosítani kell a technikai jellemzőket (sebesség, képméretek) továbbá közösségia médiatevékenységet kell folytatni amin a honlapon is kommunikálsz. Linképítésre kell kapacitálni ami azt jelenti, hogy más honlapokon elhelyezett linkek a mi oldalunkra mutatnak. Ha mindezeket kipipáltad, még akkor is nagyon fontos, hogy legyen egy átfogó stratégiád és sose engedd el a Google kezét. Az a cél, hogy minél több látogatót szerezz így több vevőd lesz, növelve ezzel a vállalkozásod esélyeit. Ne feledd, a SEO nem egyenlő a Google fizetett hirdetésekkel (GoogleAds), ugyanis a SEO organikus találatok között tudsz elérni jó pozíciót, viszont hosszú távon, nem abban a néhány napban, amíg futnak a kampányaid.
GoogleAds
A SEO-t már ismered, tudod mik azok az organikus keresési eredmények. A GoogleAds (korábbi nevén GoogleAdWords) azonban a Google egyik hirdetési szolgáltatása.
Segítségével fizetett hirdetéseket helyezhetsz el a keresőben, általában kiemelt pozícióban jelennek meg, beelőzik az organikus (ingyenes) találatokat – de csak addig, ameddig fut a kampányod. A Google hivatalos definíciója szerint „A GoogleAds a Google internetes reklámprogramja.” Hatalmas előnye, hogy van lehetőséged célozni a hirdetésedet és csak akkor fizetsz, hogyha lekattintják a hirdetésedet. A kulcsszavakat Te adod meg. Hogyha kerékpárgumit gyártasz, értelemszerűen nem autógumira fog hirdetni. Sajnos azonban attól, hogy a felhasználó kattintott, még nem biztos, hogy vásárolni is fog. Ez persze egy organikus megjelenés utáni kattintásnál kevésbé fájna – de a GoogleAds pontosan ezért lehetővé teszi, hogy ezeket a felhasználókat emlékeztesd arra, hogy korábban már érdeklődtek márkád, termékeid, szolgáltatásaid iránt, és visszacsalogasd őket webhelyedre. Ezt nevezik újracélzásnak, tehát kifejezetten azokat a felhasználókat „bombázod” akik egyszer már jártak nálad, de nem hoztak döntést.
Facebook kampány
Az ma már nem kérdés, hogy a közösségi médiában jelen kell lenni.A Facebook-hirdetések hatékony eszközeivel bővíteni tudod vállalkozásodat, és új embereket érhetsz el a Facebookon és azon kívül is. Van lehetőséged bejegyzésekkel növelni az elért aktivitást, hirdetheted a webhelyedet, felhívásokat intézhetsz pl. szolgáltatóként időpontfoglalásra, de az eseményeidet is tudod népszerűsíteni ahogyan a videóidat is – mindez attól függ, hova terelnéd a forgalmat, mi a cél. Ki tudod választani a célközönségedet (lokáció, érdeklődési kör, korosztály, magatartás stb.). A Facebook automatikusan olyanoknak jeleníti meg a hirdetéseidet, akik a legnagyobb valószínűséggel gondolják relevánsnak azokat. Ami a legjobb, mérhető a konverzió!
Figyelemfelkeltő és keresőbarát megoldások egyedi igények szerint!
Az online világában nincs lehetetlen! Amennyiben kérdésed merült fel bármely szolgáltatással kapcsolatban, tedd fel bátran és kérdezd meg!