BRANDER
Tűnj ki a TÖMEGBŐL!
Betöltés, kérlek várj!
Tartalommarketing
írta: BRANDER - 2021. január 05.

Tartalommarketing (vagy content marketing) minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen.

Csatornának tekintjük a saját weblapodat vagy más oldalakat ahol publikálsz – PR cikket közölsz, közösségi médiát.. stb. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban, ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat és így tovább. A tartalommarketing mibenlétére számos definíció létezik. A kifejezés jelentése nagyban függ a céltól és a kontextustól. Az egyik legtöbbet használt definíció szerint a tartalommarketing olyan marketingmódszerek gyűjtőneve, amelyek során tartalmat hoznak létre és osztanak meg azért, hogy egy jól körülhatárolt és megismert potenciális ügyfélcsoport figyelmét a cég megszerezze és megtartsa, mindezzel pedig nyereséges ügyfélinterakciókat érjen el.Lefordítva megszerezni és itt tartani a potenciális vásárlót. A tartalommarketing ideája az, hogyha a célpiacnak magas minőségű, releváns és értékes információt adunk, akkor azzal üzleti eredményeket érünk el. Ez a stratégia megtartja és növeli az olvasottságot egyben javítja a márkahűséget. A sikeres tartalommarketingesek folyamatosan kiváló minőségű tartalmakat adnak, amelyek megoldják az emberek problémáit. A tartalommarketing az online marketing stratégia része, melynek legalapvetőbb része (és a legmelósabb) a szövegírás. Egyedi tartalmat előállítani, ami olvasmányos, nem egyszerű feladat. A legtöbb esetben azoknak is nehézséget okoz, akiknek a saját szakmájukról, termékükről kellene tartalmat gyártaniuk. Ezért van az, hogy a marketing szövegírás is külön szakma, amely hozzáértő embereket igényel. Cél az értékes és releváns tartalmak létrehozása, amely nem csak felkelti, de meg is tartja a behatárolt célcsoport figyelmét, majd ezt a figyelmet nyereséges ügyfél-interakciókká konvertálja. Ha a potenciális ügyfeleid, vásárlóid értékesnek ítélik meg a tartalmaidat, akkor nem csak egy cikket olvasnak, de követni fognak. Így tudod a tartalmaiddal úgy felkelteni a figyelmet, hogy nem közvetlenül terméket vagy szolgáltatást reklámozol. Mint mindenhez, ami a cégedhez köthető, ehhez is szükség van Rád! Nem szükséges a Te tevékenységedben dolgozó tartalommarketinges szövegírót keresned, az viszont elengedhetetlen hogy alapot nyújts, miről szeretnéd tájékoztatni a követőidet, mik a legfontosabb dolgok, amit át szeretnél adni, mik jellemzik a termékedet/szolgáltatásodat. Mindezt a szövegíród emberi nyelvre lefordítja, olvasmányos és érdekes formába önti, biztosítva ezzel azt, hogy megragadja az olvasó figyelmét.
Ne feledd! Az online szövegíró nem egyenlő az offline szövegíróval! Az online szövegírásnál figyelembe kell venni a keresőoptimalizálás szabályait is. Ebből az következik, hogy egy jó tartalommarketing szakember egyben keresőoptimalizáló szakember is. (SEO) Azért nem javasoljuk alkalmazni külön SEO szakember és szövegíró bevonását, mert a SEO a struktúrájának meghatározásakor kezdődik, amire épül a SEO beállítás végül a linkmarketing. A legideálisabb ha a teljes folyamat egy gondolatmeneten megy keresztül, egy emberben! Szóval aki SEO szakember nem feltétlenül szövegíró, aki szövegíró nem feltétlenül SEO szakember. A Brander-nél erre a dilemmára megoldást találtunk, a keresőoptimalizálást végző csapattagok kiváló szövegeket gyártanak, amiket a Google és a felhasználók is örömmel fogadnak!

Korábbi bejegyzések


Mi is az a BRANDER.hu?
írta: BRANDER - 2020. december 31.